Friday, May 29, 2009

Senaman Mata

aku balik kerja , terus aja buka notebook, sementara perut aku rasa kosong dan dalam ingatan aku hanya memikir ayam yang dipanggang lazat. Man yang sedang asyik menonton rancangan kegemarannyan di siaran HBO masih lagi terus menonton dan bertempik dan menyatakan hasratnya untuk keluar. Aku masih lagi berada di bilik ketika itu. Sangat bosan dan ganjil harini . aku pun tak tau kenapa . Lantas aku terus mengajak man untuk mencari makanan untuk di jamah. Kami keluar dalam jam 1830 . "nak pergi mana?". tanya aku kepada man."Mana-mana ajelah, ko ada plan mana-mana ke?". Aku jawab takda. gi jusco ajelah. So aku ngan man pon pergi jusco membeli belah sikit. Pusing punya pusing dari kedai souvenir ke kedai souvenir yang lain, aku perhati harini kedai2 tersebut semuanya ambil pekerja yang muda2 dan cantik2, dalam hati aku berkata sebagai penarik kot untuk datang ke kedai2 mereka. Oleh itu, kalau rasa nak buat senaman mata dan aku fikirkan sebagai terapi kena pergi jusco bukit indah.. hah ha..

No comments:

Gank!

Kugiran Jiwa Headline Animator