Thursday, June 25, 2009

Mana Lorong Motosikal yang betul???

aku selalu menggunakan Highway Secondlink bila aku mau kerja kat site di sekitar gelang patah. Kebiasaannya, aku balik jam 5.30ptg dari arah PTP ke JB. Kelihatan banyak kenderaan yang berpusu-pusu untuk pulang ke JB dan kebanyakkannya ialah orang JB yang bekerja di singapore. itu takda hal, semua membawa kenderaan yang gila babi laju. aku anggarkan dengan purata kelajuan 110km/j, agak laju tu. Termasuklah penunggang motosikal. boleh tahan juga laju-laju, yang aku tak boleh tahan ialah, aku pun tak pasti mana lorong yang betul bagi motosikal ni, jadi mereka ni suka-suka hati nak lorong mana nak pakai. Bukankah ini membahayakan diri penunggang tersebut dan pemandu2 lain?


Deskripsi Gambar: Penunggang Motosikal
Lokasi : SecondLink Higway, Johor Bahru

No comments:

Gank!

Kugiran Jiwa Headline Animator