Saturday, June 6, 2009

Pakcik Goh Nasi Goreng Terbaik!

Semalam seperti rutin mingguan aku visit ke salah satu site di gelang patah, planning baik hari ni aktiviti belanja makan2 kontraktor, so di area pendas tu ada banyak tempat makan yang aku rasa ok, prefer restoran saujana, tempat ni baik makan atas kelong sungai pulai. Aku heboh 1 office kontraktor tersebut yang aku nak belanja. Dalam pukul 11.30pagi, aku gerak dengan afiq , penyelia di situ bersama dengan budak praktikal tempat aku . kami survey tempat. tapi malang, semalam hari jumaat. jadi ubah plan g makan di sebelah di yoe restoran. kami mintak macam2 kat sini seperti biasa dah makan tepi laut mintak je la seafood. makan sampai lebam.





balik kerja petang, aku dapat call dari seorang kwan namanya lazim. dia ni sama2 skolah aku di salah sebuah sekolah berasrama penuh dulu. oleh kerana mamat ni kat utm, so aku amik dia. dalam jam 9.00mlm. aku, man, lazim, kita orang bergerak menuju ke uncle goh di stulang. pakcik goh ni jual makan seafood juga. aku rasa nasi gorengnya yang terbaik di johor bahru ni. disamping nasi goreng tu , aku order aksesori seperti pari bakar dan sotong. memang asyik. jom jalan2...

tiba masa untuk pulang, aku memandu, tiba2 terasa sakit perut. so belok ke petronas berhampiran. aku pun tercari2 apa puncanya sakit perut ni. sampai pagi ni ada laporan daripada man claim yang dia pun sakit perut. aku pun tak tau mungkin..aku sendiri yang banyak makan. walaubaimanapun aku tetap mengatakan nasi goreng pakcik goh yang terbaik..aku mengundi pakcik goh

No comments:

Gank!

Kugiran Jiwa Headline Animator